Jak jsem přidal výšivky do prodeje

21.11.2025

Vyšívání je vášeň mé ženy, kterou obdivuji. Je to její tvorba, která nám zdobí stěny bytu a pár výšivek máme i na chatě. Na rodinném webu "tichaci" máme stránku věnovanou výšivkám.

Jak se ale dostaly do nabídky internetového prodeje ke knihám? To bylo tak. Potřebovali jsme vyklidit prostor kolem topení v pokojích, aby nám mohla firma vyměnit ventily. A tak jsem objevil zaprášené obrázky a zeptal se ženy, co s tím zamýšlí. A ona na to, že je zatím schovala, protože je nechtěla vyhodit. 

Pak mě napadlo: co kdybych je nafotil a dal je k nabídce k prodeji ke knihám? Žena souhlasila, díval jsem se za kolik se tak podobné prodávají a nasadil docela dobrou cenu. Samozřejmě jsem šel s cenou pod stovku u těch velkých a k padesátce u těch malých. Jsou to sice originály, stále hezké, ale už visely nějaký čas na zdi. Na stránkách internetového prodeje (následně v souboru ke stažení "obchodní podmínky") a přímo u popisu produktu bylo napsáno, že jde o jediný originál.

Několik měsíců se nic nedělo a já se spokojil s tím, že mi ty výšivky rozšířují sortiment a navíc vytvářejí větší estetično.  Najednou přišla objednávka na tři stejné kusy, což ale nejde, protože jsou to originály. S paní jsme si zavolali, bylo to docela vtipné a dohodli se, já ji do balíku ještě něco přidal a čekám na odezvu, až si balík příští týden rozdělá. 

Ve výsledku jsem tři výšivky ze šesti smazal, a když se i tyto prodají, smažu pak celou kategorii. Může to nějakou dobu trvat, ale blíží se Vánoce, tak se to může stát poměrně rychle. Knih je samozřejmě více výtisků, takže tam to nehrozí a případně se dají dotisknout.